Winkelmand

Veelgestelde vragen

Je kunt in jouw account via www.hipengo.nl zien wat de status is van jouw bestelling.

Staat jouw bestelling op verzonden? Dan heb je een mailtje ontvangen met de track and trace code, hiermee kun je precies zien waar je bestelling nu is. Staat de status op bezorgd maar mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij de buren. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen!

Staat jouw bestelstatus op in verwerking? Nog heel even geduld, we zijn op dit moment hard aan de slag om je bestelling zo snel mogelijk compleet te maken en te verzenden. Zodra je bestelling compleet is , gecontroleerd en opgehaald door de transportservice zal de status van je bestelling vanzelf veranderen in verzonden! Je ontvangt dan ook gelijk bericht van de transporteur met de track en trace code!

Het kan natuurlijk gebeuren dat je net niet thuis bent op het moment dat de bezorger jouw pakketje komt bezorgen. Je kunt in dat geval een aantal dingen doen.
1. Rustig afwachten, morgen komt de bezorger gewoon weer langs maar beter is nog…
2. Wanneer je de track & trace link ontvangt, vindt je hierin de button "iets anders afspreken". Je kunt via deze optie kiezen of jij jouw pakketje bij een servicepoint wilt laten bezorgen, dat jij jouw pakketje bij de buren wilt laten bezorgen of dat de bezorger het pakketje achterlaat op een door jou afgesproken plek. Houd er rekening mee dat de bezorging op "een afgesproken plek" altijd op eigen risico is.

We doen ons uiterste best om jouw berichtje op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Tijdens drukkere perioden kan het helaas iets langer duren voordat wij jouw bericht kunnen beantwoorden, sorry! Graag willen wij jou vragen om niet meerdere berichten achter elkaar te sturen en dit alleen via klantenservice@hipengo.nl  te doen.
Vermeld bij een vraag over je bestelling altijd je ordernummer en je naam!

Wij doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden! Jouw bestelling wordt verstuurd zodra alle items uit jouw order zijn verzameld, gecontroleerd en ingepakt. Het kan helaas, gelukkig incidenteel voorkomen, dat het zo druk is (feestdagen/kortingsacties) dat het helaas niet lukt om alle bestellingen dezelfde dag nog te versturen. 
Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje met een track and trace code waarmee jij je bestelling tot aan huis kunt volgen.

Check even of dit bericht in je spambox is beland! De kans bestaat dat de orderbevestiging automatisch hierin terecht is gekomen.
Check ook even of je voor deze bestelling geen ander emailadres hebt gebruikt, onze ervaring leert dat dat nog weleens voorkomt J   

Mocht je de bestelbevestiging ook hierin niet hebben ontvangen, neem dan gerust even contact op met klantenservice@hipengo.nl
Wij zullen dan even voor je nakijken of jouw bestelling goed is doorgekomen.

Geen paniek , wij gaan je helpen! Samen zorgen we ervoor dat ook jij kan bestellen.
Mail even naar klantenservice@hipengo.nl 
Vermeld hierbij zo nauwkeurig mogelijk waar je precies tegenaan loopt (eventueel met screenshots), zodat wij jou zo snel mogelijk verder kunnen helpen.

Omdat alle communicatie via de webshop en mailboxen gaat is ons bellen nu niet mogelijk.

Wil jij dat we jou graag bellen omdat je er echt niet aan uit komt mail dan je naam – telefoonnummer - ordernummer en uitgebreide vraag naar
klantenservice@hipengo.nl

Wij streven ernaar om jouw berichtje binnen 24 uur te beantwoorden. 

Via www.hipengo.nl kun je op de volgende manieren betalen:

iDeal

Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als je telebankiert, kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

 

Klarna ''Betaal na Ontvangst''

Met de digitale acceptgiro kan je jouw online bestelling betalen via Klarna.
 
Klarna voert voor www.hipengo.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaalverzoek van Klarna per e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen.
Ter goedkeuring van jouw verzoek achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
 

Creditcard

(Visa, MasterCard en Maestro) Je kunt jouw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

 

PayPal

Met PayPal kan je veilig en snel online betalen of betalingen ontvangen via jouw eigen bankrekening of creditcard. Bij een betaling via PayPal komen verzendbare producten in aanmerking voor PayPal Aankoopbescherming en is de koper beschermd wanneer bijvoorbeeld het product niet wordt ontvangen.

Klarna is over een paar dagen een actief betaalmiddel, voor nu is betalen mogelijk via Ideal en Creditcards.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Hieronder lees je wat er aan de hand is: 

  • Error code 1103: Je kredietlimiet is overschreden.
  • Error code 2102 & 2103: Klarna kan op dit moment je bestelling niet goedkeuren. Dit kan o.a. te maken hebben met een andere factuur die nog open staat bij Klarna.
  • Error code 2202, 2203 & 2204: Je persoonsgegevens kunnen niet geverifieerd worden door Klarna, controleer deze nog een keer.
  • Error code 2205 & 2206: Je dient 18 jaar of ouder te zijn om middels Klarna je bestelling te plaatsen. 

    In bovenstaande gevallen adviseren wij om voor een andere betaalmethode te kiezen om er zeker van te zijn dat je jouw bestelling niet misloopt!

    Mocht je meer informatie willen ontvangen betreft de afkeuring van jouw factuur, dan willen wij je adviseren om contact op te nemen met Klarna zodat zij jou verder kunnen helpen. 
    Je kunt Klarna bereiken via https://www.klarna.com/nl/klantenservice.

Helaas, een items voldoet niet aan wat je had gehoopt. Niet getreurd, stuur het op onderstaande wijze naar ons terug:  

>> Meld jouw retour hier aan <<

Hoe werkt het?
1. Log in met jouw ordernummer en e-mailadres.
2. Selecteer de items die je wilt retourneren en/of ruilen. Voor een ruiling kun je in het opmerkingenveld invullen welke maat je wilt ontvangenen kies dan voor code 1.
3. Betaal eenvoudig & snel via MontaReturns.
4. Print het retourlabel en breng jouw pakket naar een DHL-punt.
5. Binnen 7 werkdagen na ontvangst van jouw retour is jouw retour verwerkt.

Let er goed op dat het oude verzendlabel niet meer zichtbaar is! Zodra de track & trace code van jouw retourzending aangeeft dat jouw pakketje bij ons is bezorgd, kan het nog enkele dagen duren voordat ons distributiecentrum het pakketje daadwerkelijk heeft ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we jou een email ter bevestiging. Nadat jij de retourbevestiging per mail hebt mogen ontvangen, zullen wij binnen 7 werkdagen de ruiling doorzetten, het aankoopbedrag crediteren op jouw Klarna factuur of het aankoopbedrag terugstorten op het door jou gebruikte rekeningnummer, creditcard- of PayPal account.

Retouradres
Hip en Go
Watermolen 6
4751 VK   Oud Gastel

Een retourformulier is niet meer nodig. Je kunt je retour heel gemakkelijk en snel

online aanmelden. Hoe werkt dit? 

>> Meld je retour hier aan <<

Hoe werkt het?

1. Log in met jouw ordernummer en e-mailadres.
2. Selecteer de items die je wilt retourneren en/of ruilen. In het opmerkingenveld kun je eventueel invullen voor welke maat je het item wilt ruilen.
3. Betaal eenvoudig & snel via MontaReturns
4. Print het retourlabel en breng jouw pakket naar een DHL-punt
5. Binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourbevestiging zal jouw order worden verwerkt

Zodra de track & trace code van jouw retourzending aangeeft dat jouw pakketje bij ons is bezorgd, kan het nog enkele dagen duren voordat ons distributiecentrum het pakketje daadwerkelijk heeft ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we jou een email ter bevestiging. Nadat jij de retourbevestiging per mail hebt mogen ontvangen, zullen wij binnen 7 werkdagen de ruiling doorzetten, het aankoopbedrag crediteren op jouw Klarna factuur of het aankoopbedrag terugstorten op het door jou gebruikte rekeningnummer, creditcard- of PayPal account.

Retouradres
Hip en Go
Watermolen 6
4751 VK   Oud Gastel

Ten eerste SORRY, dit is niet de bedoeling en we gaan dit voor je oplossen!

We doen met heel het Hip&Go team ons best om alle artikelen goed te controleren voordat we ze naar je toe sturen. Toch kan het (helaas) gebeuren dat er iets met de productie of transport niet goed is gegaan en jij je artikel beschadigd ontvangt.

Wij willen je vragen om in deze situatie binnen (uiterlijk) 7 dagen een mailtje te sturen naar klantenservice@hipengo.nl met daarbij jouw ordernummer en foto’s van de beschadiging.

 

Ten eerste SORRY, dit is niet de bedoeling en we gaan dit voor je oplossen!

We doen met heel het Hip&Go team ons best om alle artikelen goed te controleren voordat we ze naar je toe sturen. Toch kan het (helaas) gebeuren dat er iets tijdens het verzamelen van je bestelling niet goed is gegaan en jij de verkeerde ontvangt.

Wij willen je vragen om in deze situatie binnen (uiterlijk) 7 dagen een mailtje te sturen naar klantenservice@hipengo.nl met daarbij jouw ordernummer en foto’s van de maat op je bestelling.

Wanneer jouw bestelling niet compleet is afgeleverd, neem dan binnen (uiterlijk) 7 dagen contact op met klantenservice@hipengo.nl
Vergeet hierbij niet om jouw ordernummer te vermelden en welk item je niet hebt ontvangen. Ook ontvangen we graag foto's van de items welke je wel hebt ontvangen én vernemen we graag van jou of jij het pakket beschadigd hebt ontvangen. Indien dat het geval is ontvangen we ook graag een foto van de beschadigde verpakking waarop tevens het verzendlabel zichtbaar is. Vervolgens zullen wij dit verder onderzoeken en op zoek gaan naar een gepaste oplossing!

- Items zijn afgeprijsd na mijn bestelling, heb ik nog recht op korting?

Helaas kunnen wij de korting in dit geval niet meer achteraf verwerken. Als de SALE binnen 24 uur in is gegaan na het plaatsen van je bestelling, vergoeden wij het verschil in prijs door middel van een tegoedcode!

Is bovenstaande situatie het geval? Stuur ons dan een berichtje via klantenservice@hipengo.nl en je ontvangt direct jouw unieke tegoedcode.

Helaas kunnen wij de korting in dit geval niet meer achteraf verwerken. Als de SALE binnen 24 uur in is gegaan na het plaatsen van je bestelling, vergoeden wij het verschil in prijs door middel van een tegoedcode!

Is bovenstaande situatie het geval? Stuur ons dan een berichtje via klantenservice@hipengo.nl en je ontvangt direct jouw unieke tegoedcode.

Nee hoor, dit is niet meer nodig! Als je jouw retour online hebt aangemeld in ons retourportaal hebben wij alle informatie die wij nodig hebben! 

Minder werk en beter voor het milieu..

Het verzenden van jouw retourpakket is inderdaad voor eigen rekening. Het gaat wel lekker makkelijk namelijk zo:
1. Log in met jouw ordernummer en e-mailadres.
2. Selecteer de items die je wilt retourneren en/of ruilen. In het opmerkingenveld kun je eventueel invullen voor welke maat je het item wilt ruilen.
3. Betaal eenvoudig & snel via MontaReturns
4. Print het retourlabel en breng jouw pakket naar een DHL-punt
5. Binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourbevestiging zal jouw order worden verwerkt

Het is helaas nu nog niet mogelijk om je retour bestelling in 1 van de winkels af te geven, we zijn hier wel mee bezig om dit voor elkaar te krijgen . Op het adres van ons distributiecentrum hebben we geen servicebalie, hierdoor kan jouw retourpakketje niet op de juiste manier worden verwerkt.

Opsturen via onderstaande manier is de enige en snelste manier!


>> Meld jouw retour hier aan <<

Hoe werkt het?

1. Log in met jouw ordernummer en e-mailadres.
2. Selecteer de items die je wilt retourneren en/of ruilen. In het opmerkingenveld kun je eventueel invullen voor welke maat je het item wilt ruilen.
3. Betaal eenvoudig & snel via MontaReturns
4. Print het retourlabel en breng jouw pakket naar een DHL-punt
5. Binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourbevestiging zal jouw order worden verwerkt

Retouradres

Hip en Go
Watermolen 6
4751 VK   Oud Gastel

Na ontvangst van jouw retourpakket ontvang je hier een automatische retourbevestiging van. Vervolgens zullen wij deze binnen 7 werkdagen geheel controleren, verwerken en crediteren.

Wanneer je voor de optie 'ruilen' hebt gekozen en het hierbij niet duidelijk is waarvoor je het item wenst te ruilen, dan zal het item voor je worden gecrediteerd. Wij adviseren, indien dit bij jouw order het geval is, het gewenste item opnieuw via onze site te bestellen. Mocht dit niet het geval zijn of hier nog vragen over hebben, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@hipengo.nl

Wij gebruiken cookies om de website goed te laten functioneren en te verbeteren.